Aku cuurang sb geeli bdn isteri aku bau bsuk. Rupanya isteri aku skit knser thp 4

Foto sekadar hiasan.Assalamualaikum admin mohon hide kan profil anak sedara saya sebab saya tak ada facebook.

Saya berumur 35 tahun. Saya berkenalan dengan seorang perempuan. Anak angkat pak sedara saya.

Dia seorang anak yatim piatu. Seorang wanita yang cantik dan solehah. Kami kenal dari kecil. Dulu perasaan hanya sekadar kawan namun tiba2 perasaan cinta itu muncul.

Aku luahkan padanya kalau aku suka dia. Tak sangka dia terima dan kami terus terang pada org tua. Dan secepatnya kami bernikah kerana usia pun sudah lanjut..

Dengan hanya hantaran 2k dan mas kawin. Kami sah bergelar suami isteri. Kami bahagia, aku sayang isteriku dan isteriku sayang aku..

5 bulan selepas pernikahan isteriku di sah kan hamil. Bahagia nya aku ya Allah. Namun selepas isteriku hamil, dia mula menolak bila aku ajak bersama.

Katanya s4kit. Namun aku tidak peduli. Yang aku tahu dia kena layan aku.. sebelum isteriku hamil pun. Aku selalu minta dia melayanku walaupun dia tengah datang bulan.

Ya Allah berdosa nya aku..Selepas isteriku melahirkan anak. Dalam keadaan lepas berpantang. Aku minta dia melayanku.

Dia menolak kerana ada kesan jahitan namun aku meminta dia melayanku melalui belakang. Dia akur dengan permintaanku.

Aku terlalu sayang isteriku.. pernah sekali isterku mengadu s4kit di bahagian bawah. Aku cakap mungkin s4kit lepas bersalin jadi aku hanya urut2 isteriku dengan minyak.

Selepas isteriku habis berpantang aku rasa ada sesuatu yang aneh pada tubuhnya perut isteriku berlemak. Punggung mengelebar aku mula rasa geli.

Bila bersama, lemak itu bergoyang2. Aku mula kurang sentuh isteriku. Selepas dia melahirkan anak. Badan dia mula mengeluarkan bau semacam.

Kepala dia bau, lemak ketul sini sana. Akhirnya aku kenal dengan seseorang.Lepas kenal gf aku, aku mula abaikan isteriku.

Dia sms aku tak balas, dia call aku tak jawab.Gf ku ni janda anak 2. Walaupun dia janda tapi tidak seperti isteriku anak 1 tapi badan lagi teruk dari janda..

Setelah kami berkenalan agak lama.Akhirnya kami terlanjur. Aku dan gf aku terlanjur.

Dia pandai layan aku berbanding isteriku yang hanya pasang baring seperti batang pisang dan gf aku layan aku bermacam2 bentuk.

Akhirnya aku hanyut dengan dunia aku. Bukan sekadar janda aku kenal tapi anak dara dan isteri orang pun ada.

Aku mula abaikan isteri dan anak aku. Dalam keadaan isteriku hamil aku abaikan dia. Aku dah mula benci tengok mukanya.. aku ada niat nak lepaskan dia.

Pernah sekali aku kantoi ngan isteri aku. Isteriku minta aku lepaskan dia. Dan aku cakap lepas anak lahir aku lepaskan kau. Allahuakbar.

Aku tau aku salah min. Aku tak fikir kan perasaan isteri aku. Aku biarkan dia jaga anak sorang2, bangun malam sorang2 buat kerja sorang2 solat sorang2. Aku dah tak ada perasaan masa tu..

sampai satu tahap aku keluar rumah, aku tinggal rumah awek aku. Isteri aku call semua aku tak angkat siap block dia. Tiba2 ada seorang wasap aku.

Dia cakap isteri aku kat hspital. Aku tak tengok langsung isteri aku.. Keluarga cari aku pun aku tak peduli.

Akhirnya aku dengar dari kawan aku sendiri kalau isteriku keggran dan sekarang isteriku tak sedarkan diri dan dia juga mengidap s4kit rahim tahap 4 dan mungkin tidak dapat diselamatkan.

Penykit nya dah lama tapi dia rahsiakan dari aku dan dia juga tidak menjalani apa2 rawatan sampailah dia pengsan d rumah semasa dia kejar aku dan masa tu aku tolak dia sampai jatuh.

Nasib ada jiran nampak dia pengsan di ruangan parking. Ya Allah bersalahnya aku. Sekarang aku yang jaga anakku. Isteriku masih tak sedarkan diri.

Makan tak boleh, bangun tak boleh, bercakap tak boleh. Tolong doakan isteri aku sedar. Aku nak c1um kaki dia. Aku nak minta maaf ya Allah..

Perkongsian kisah ke 2.SAYANGI ISTERI SELAGI DIA MASIH ADA

1. Di sebuah pasaraya seorang suami bertengkar dgn isterinya & menyuruh isterinya pergi masuk ke dlm pasaraya sementara dia duduk di bangku tidak ikut sama.

2. Ia diperhatikan oleh seorang pakcik yg dlm 60’an.

3. Pakcik itu hampiri suami td lalu bertanya : “Apa masaalah ni nak marah2 pd isteri, maaf pakcik bertanya”.

4. Suami itu menjawab : “Takde apa pakcik. Isteri sy ni ajak masuk dlm pasaraya ikut dia cari2 barang. Sy malas la pakcik letih & bosan dgn perangai org pompuan ni”.

5. Pakcik tu tersenyum sambil berkata :

” Nak..pakcik dulu dgn isteri pergi kemana2 berdua. Tp isteri pakcik baru 5 bulan meningg4l..

Kami lebih kurang sebaya. Kami guru. Bila bersara kami sama2 ke Mekah.
Kami tinggal berdua di rumah sbb anak2 kami 6 org semua dah kawin & tinggal di rumah masing2…

Isteri pakcik malangnya mengidap kencing manis & drah tinggi. Tiap2 hari kena makan ubat. Dia selalu tak berapa cergas & pakcik la yg menjaganya.

Kini dia telah tiada & pakcik rasa amat keseorangan. Siang pakcik rasa terlalu panjang & malam terlalu sunyi.

Tiap2 satu benda kepunyaan arw4h mengingatkan pakcik pd nya. Sebak & sedih melihat ubat2 yg masih belum dimakannya.

Ada no. hp. dia tp pakcik tau dia tak akan jawab panggilan pakcik & message whatsapp kpdnya pun dia tak akan dia baca.

Dulu pakcik tidur dikatil disebelah bahagian sbb dia ada disebelah. Tp skrg pakcik tidur sorang2 di tengah2 katil.

Bila ke dapur skrg pakcik sorang2 buat sarapan tidak dia sediakan.

Tiada lg kami ke surau bersama.

Bayangkan nak.. kami punyai sorang satu kereta tp skrg kereta dia kaku tak bergerak cuma sesekali pakcik pandu.

Oleh itu nak, sementara isteri anak masih ada hargai la dia & sayangi la dia. Kta hidup sementara di dunia ini. Pakcik hari2 ke pusaranya & pakcik selalu berkata di pusaranya…
“kau pegi la dulu, abg akan ikut kemudian…”

Maaf pakcik hanya berkongsi & pakcik balik dulu…”
.
6. Si suami terpegun & terus bangun masuk ke pasaraya mencari isterinya…

Hargai dan sayangi isteri sementara Allah masih beri peluang untuk hidup bersamanya. Isteri adalah amanah untuk di jaga di lindungi dan di cintai bukan di s4kiti.