Maru4h ak diragut oleh pemandu lori. Aku bagi lebih 50k dekat dia konon untuk kahwin, akhirnya dia kahwin dgn wanita lain

#Foto sekadar hiasan. Kisah ini real, kisah yang terjadi pada aku baru–baru ini. Admin jangan bagi tayang nama Aku boleh ke? Semuanya berjumlah RM56972 wang yang dah aku bagi dekat dia.

Dia dah r4gut kesucian aku kemudian dia suruh bagi duit, dia kata nak kumpul buat nikah dengan aku tapi akhirnya dia nikah dengan orang lain.

Dia pemandu lori kontena. Kenapa nikah dengan perempuan lain pula? Nangis aku. Setiap bulan aku kirim duit tapi dengan mudahnya dia boleh buat nikah dengan perempuan lain. Karma itu ada ke? Dia menyara perempuan lain di atas duit aku.

Dia pemandu lori yang ambil cuti rehat, dia balik ke negerinya selepas kejadian tersebut. Di sana dia tak kerja.

Aku lah bulan yang kirim duit bulan–bulan dekat dia. 19/May/21 hari tu dia nikah dengan perempuan lain, perempuan yang dia nikah tu juga tak kerja.

Lima bulan sebelum dia nikah, Aku ingat lagi Aku kirim bulan RM6686, Aku keluar duit KWSP 5K dan RM1686 dari gaji kerja.

Bulan ke-2 Aku bagi lagi KWSP 1K, RM3410 gaji kerja.

Bulan ke-3, KWSP 1k, RM2400 gaji kerja
Bulan ke-4, KWSP 1K, 3K gaji kerja.
Bulan ke-5 Aku bagi KWSP 1K, RM2727 gaji kerja.

Bulan – bulan sebelum ni memang Aku bagi dia duit setiap bulan. Duit KWSP dia nak semua, aku bagi sebab dia janji mahu buat nikah dengan Aku.

Kenapa pula buat bagi makan perempuan tu?? 20 jun isteri dia ada up status yang dia mengandung.

Ya Allah, air mata mengalir terkenangkan duit–duit yang aku kirim sebelum ni. Dah la buat nikah perempuan lain, siap bagi perempuan tu makan minum guna duit aku.

Bagi makan anak dalam perut lagi. Tidak aku dilahirkan untuk kerja keras untuk dibuat macam ni.

Perempuan manalah yang tak marah kalau duit hasil penat kita untuk biaya perempuan lain.

Lelaki tu dulu beritahu pada Aku kalau nak dia kena kerja keras dia kata dia nak perempuan yang kerja dia tak nak yang tak kerja.

Lepastu bila aku pergi kerja, pagi aku kerja di kfc, malam aku kerja kilang.

Bila hujung minggu Aku kerja cuci piring di restoran cina. Kenapa pula buat nikah dengan perempuan yang tak kerja pun?

Perempuan tu suka lah dia kan dapat nikah tak payah kuar duit lepastu dapat lagi duit makan. Dapat lagi anak dalam perut.

Dia janji pada aku dulu akan nikah dengan Aku. Dia tak bertanggungjawab lepas apa yang dia dah buat dekat aku.

Kenapa perempuan tu semua dapat? Dahla Aku bagi duit, kenapa buat macam ni. Benda aku paling marah, perempuan lain yang dapat dia sekarang.

Apalagi kalau sampai duit aku kirim digunakan pada perempuan tu. Bolehnya buat beli barangan kahwin perempuan lain. Ingat Aku apa?

Aku s4kit tau cari duit untuk dia sebelum ni. Kwsp aku 14K lebih ada pada dia. I-lestari i-sinar semua aku bagi sebab dia minta dan dia janji nak buat nikah dengan aku.

Kwsp Aku 14k lebih ada pada dia. Perempuan yang dia nikah tu tak kerja. Pakai purdah tapi guna duit aku untuk belanja perempuan tu nikah.

Mulia sangat ke perempuan tu sampai dia boleh bermain dengan duit–duit aku. Dua–dua orang manusia ni selamat ke hidup mereka.

Aku marah sebab duit aku yang mengalir untuk perempuan lain. Dulu setiap kali aku kirim duit, banyak kali aku pesan pada dia jangan ada perempuan lain.

Kenapa benda yang aku Iarang dia boleh buat juga. Dia tak takut dengan m4ti bila buat pada aku macam ni.

Kau perempuan pordah, aku marah tau duit–duit aku buat biaya. Kau bagus esok kau rasa kubvrlah pula perempuan.

Moga kau m4tilah esok harinya terus dengan anak kau sekali dalam perut kau. Tak tau aku s4kit yang macam mana cari duit, bukan untuk kau perempuan.

Kau boleh gembira update status dihari ni, tanpa kau kisah aku pun.

Dahlah kau ambil lelaki yang aku jaga, kau nak cakap tentang tutup aur4t kau mahu selindung melalui cakap solatlah kepala otak dia sendiri.

Kau boleh gembira update status dihari ni, tanpa kau kisah aku pun.

Kau tak kerja pun, kau pakai duit lelaki tu bagi kau dan duit–duit tu dari aku selama ni. Aku tak halalkan. M4tilah kau.

Kenapalah kau datang dalam dunia ni perempuan. Kesian dengan aku, tiada siapa yang nak pert4hankan aku, nak bantu aku.

Hanya karma saja yang boleh tolong aku, semua aku cakap ni benar. Jahatnya manusia pada aku. Buat beli gaun pengantin, emas cincin dijari, rantai lengan lagi.

Moga esok dia belikan kain kapan pula untuk kau perempuan, untuk bungkus kau masuk dalam tanah!

Itula tempat selayaknya kau perempuan. Kau tahukah apa rasanya bila aku nampak kau guna duit–duit aku. Aku kerja separuh m4ti.

Kenapa pula kau yang dapat, s4kit sangat tau. Perempuan tu baru lagi mula kenal dengan lelaki tu 24/April/21.

Lepas tu mereka nikah 19/May/21. Diorang baru je kenal dah terburu–buru nak nikah. Aku ni dah lama yang tahan s4kit, aku pergi kerja bukan untuk kau buat kahwin.

Aku perIukan doa–doa dari semua manusia untuk keadilan kepada aku.

Mungkin dari doa netizen salah satu ada akan termakbulnya. Kesian dengan aku. Aku m4ngsa kepada pemandu lori kontena tu.

Setelah dia r4gut maru4h aku, peng0rbanan aku pada dia, apa dia janji pada aku sebelum ni, aku kirim dia duit, dia baIas macam ni.

KIFARAH tuhan tu di mana–mana. Dari hari kejadian dalam keadaan s4kit–s4kit, aku tetap pergi kerja cari duit, kononnya untuk kahwin dengan aku.